Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2012 20:31 - За Англия като античовешко държавно образувание
Автор: krizata Категория: История   
Прочетен: 39912 Коментари: 60 Гласове:
24

Последна промяна: 29.08.2012 17:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Предисловие
Целта на тази информация не е да очерни определена страна, не да я сравнява с нацистките или фашистките режими. Това е просто информация. Историческа справка. За да се помни от любителите на статистиката.

Британската империя е била едно от най-кръвожадните образувания за цялата история на човечеството. Само няколко примера в тази посока:

Ограждане
Британският елит, без да се спира пред никакви мащабни международни престъпления, фактически провежда геноцид над собствения народ, ликвидирайки по-голяма част от селячеството на Англия като класа. Този процес е наречен „ограждане“. Въпреки, че за днешните хора терминът не носи отрицателен смисъл, тогава срещу изхвърлените от земите си селяни, превърнати в скитници и просяци, е било прието т.н. „Кърваво законодателство“. Тези закони, издавани в края на XV-XVI в. от Тюдорите, са въвеждали жестоки наказания за хората, обвинени в скитничество и просия. Заловените са били бичувани, жигосвани, отдавани във временно робство, а в случай на опит за бягство – и пожизнено. При трето залавяне, въобще, екзекутирали.

Главни жертви на този процес били селяните, които били изгонвани от земите си, в резултат на процесите наречени „ограждане“. Начало на „кървавото законодателство“ поставя уставът от 1495 година на крал Хенрих VII. С особена жестокост към хората се отличавали уставите от 1536 и 1547 години. Законът от 1576 година предвиждал създаването на работни домове за бедняци, където хората са превръщани фактически в роби, работещи в нечовешки условия за купа долнопробна храна. Приетият от парламента „Акт за наказание на скитниците и упоритите просяци“ от 1597 година, създава окончателната формулировка на закона за бедняците и скитниците, и действа в този си вид чак до 1814 година.

„Кървавите закони“ не могли да спрат ръста на нищетата и скитничеството. Но пък била постигната друга цел: те смазвали съпротивата на ограбените селяни, превръщайки наплашените, изгонени от земите си свободни селяни-общинници в хора, готови на робски труд при най-тежки условия, под угрозата от незабавна екзекуция.

Репресиите спрямо ирландците
В продължение на столетия Англия осъществява геноцид спрямо ирландците. Така например, населението на Ирландия превишава в пъти англичаните до покоряването на страната. Един от най-известните геноциди на ирландци става нахлуването на Кромуел. Той пристига с войската си през 1649 година. Градовете Дроъд и Уоксфорд около Дъблин са превзети с щурм. Кромуел заповядва целият гарнизон и католическите свещеници в Дроъд да бъдат изколени, а в Уоксфорд армията провежда касапницата самоволно. В течение на 9 месеца армията на Кромуел покорява почти целия остров, след което последният предава властта на зет си Айртън.

Много ирландци бягат от Родината си или към западната част на острова, а земите им са раздавани на английските колонизатори, основно членове на армията на Кромуел. Ако през 1641 година в Ирландия живеят повече от 1,5 млн. човека, то през 1652 г. остават само 850 хил., от които 150 хил. са английски или шотландски колонизатори. Ирланският народ губи до 50-56% от своето население. Такъв геноцид трудно може да се сравни с историята на други народи (нещо подобно се случва и с българите след падането под османска власт). Ирландците, даже тези, които не воювали с англичаните, били лишавани от земите си и изпращани в безплодната и пустинна област Конахт в западната част на острова, обричайки по този начин хората на гладна смърт – „актът за принудителното заселване“ от 1652 година. Ако към 1 май 1654 година някой от депортираните ирландци бил заловен извън тази облст, го чакала незабавна смъртна присъда. Ирландците нарекли този акт „Ад или Конахт“.

Значителна част от ирландското неселение, включително жените и децата, са превърнати в бели роби и са изнесени в английските колонии в Западна Индия. По това време хората в Ирландия стрували по-евтино от вълците – така например, на английските войници е плащано по 5 фунта за главата на „бунтар или свещеник“ и по 6 фунта за вълча глава.

Колонизацията продължава и през следващите столетия: през 1691 година Лондон приема редица закони, които лишават католиците и протестантите, непринадлежащи към англиканската църква, от свобода на вероизповеданията, от право на образование, право на глас и право да заемат държавна служба. В резултат на колонизацията съществено се променя етническата картина на населението в Ирландия, увеличава се процентът на англичани и шотландци, бил създаден протестантски управляващ елит. През 1775 година католиците-ирландци владеят само 5% от земите. На тях им се забранява да дават на децата си католическо образование, ограничава се сферата на тяхната дейност, преди всичко в търговията, фактически оставяйки само сферата на земеделието, където съществували заробващи форми на експлоатация. Ирландия се превръща, в един от източниците за натрупване на английските капитали и за развитието на промишлеността в Англия.

В резултат от липсата на достатъчно земя за обработване, ирландските селяни са сполетени от страшен глад, започнал през десетилетието от 1740-те години и повторил се един век по-късно, през 1845-1849 години, заради прогонването на дребните арендатори от земите (ирландското „ограждане“) и отмяната на „хлебните закони“, както и болестта по картофите. Загиват около 1,5 млн. ирландци и започва масова емиграция отвъд Атлантическия океан, основно в САЩ. Така например, от 1846 до 1851 години напускат 1,5 млн. човека, а миграцията се превръща в основна черта от историческото развитие на Ирландия и нейния народ. В резултат на това, само през 1841-1851 години населението на острова се съкращава с 30% (подобна е демографическата ситуация и в съвременна България). И по-нататък Ирландия стремително губи населението си: ако през 1841 година неговата численост съставлява 8 млн. 178 хил. души, през 1901 година то е едва 4 млн. 459 хил. човека. Странно защо, за столетията геноцид спрямо ирландците, никой не създава филми, не пише статии, не тръби за това на всеки ъгъл! А трагедията за цял един народ е колосална!


Търговията с роби
Англия е била световен лидер в търговията с роби, на нейна сметка са записани милиони убити и погубени животи. Англичаните използват, в своите колонии в Западна Индия, в т.ч. в северно американските, така наречените „бели роби“ – военнопленници шотландци, ирландци, а след това и мирни ирландци, включително жени и деца от покорена Ирландия. По-късно започват да докарват и негри. Общо в английските колонии в Северна Америка, а след това в независимите Щати, са докарани около 13 млн. роби от Африка. Отчитайки този факт, че на всеки докаран жив роб са се падали по 3-4 загинали по време на „лова на хора“ в самата Африка и по време на транспортирането, числата на геноцида са просто колосални.

Освен това англичаните провеждали още един вид търговия с хора, извеждайки в колониите така наречените „контрактни слуги“ от средите на белите европейци, включително и граждани на самата Англия. Фактически това също били „бели роби“ без елементарни права.

Отравянето на Китай чрез опиума
Лондон е тровел с наркотици гражданите на Китай, а и своите граждани. Англия организира масирана доставка на опиум на територията на Китай, получавайки в замяна огромни материални ценности, злато, сребро и кожи. Освен това се е постигала и военно-стратегическа цел – разлагане на китайската армия, чиновничествота и народа, загуба на воля за съпротива. В крайна сметка, с цел избавяне от разлагащото влияние на опиума и спасение на страната, през 1839 година китайският император започва масирана операция по конфискация и унищожение на запасите от опиум в Кантон.

Колониалните съдове с опиумен товар започват да се потапят в морето. Фактически, това е първият в света опит за борба с наркотърговията на ниво държава. Лондон реагира с война – започват опиумните войни. Китай търпи поражение и е принуден да приеме заробващите условия на английската държавна наркомафия. Това е носело на английските елити огромни печалби, в т.ч. и за британската кралска фамилия. Негативите за Китай са били страшни, от наркотическите упойващи вещества загиват цели поколения, заедно с интелектуалната и физическата деградация на народа.

През 1842 година населението на Поднебесната наброява 416 118 200 човека, сред тях 2 млн. са наркомани. През 1881 г. - 369 183 000 човека, от които 120 млн. – наркомани.

„Докато Китай остава нация от наркомани, ние не трябва да се боим от това, че тази страна ще се превърне в сериозна военна държава, тъй като този навик изсмуква жизнените сокове на китайците“ – така завършва изказването си британският консул в Китай Джеф Хърст, докладвайки на заседание пред Кралската комисия по опиума през 1895 г.

Едва през 1905 година китайските власти успяват да приемат и да започнат изпълнението на програма за поетапна забрана на опиума. До днешно време в Китай съществува най-суровата антинаркотична политика в света, а борбата с нарокотиците е сред най-важните държавни задачи.

Около 5% от английските работници също се превръщат в трайно зависими от опиума.

Поредната нарковойна върви пред очите ни: на какво основание беше окупиран Афганистан? Там бяха разгърнати плантации с мак, които достигнаха до 80% от световните. На дежурство, в качеството на надзирател на маковите полета, беше командирован и наследникът на короната, принц Хари…

Впрочем, неотдавна подотчетната им комисия към ООН предложи да се легализира потреблението на наркотици по целия свят, в съответствие с цитираната по-горе препоръка на консула от времената на Първата опиумна война. И как се аргументират тези сатанисти: видите ли, не били намерени ефективни начини за борба с наркоманията. А това е поредната гнусна лъжа, напълно опровергана от историята на същия този Китай след 1949 г., с победата на социалистическата революция в страната!

Първите концлагери
Първите мащабни концлагери също са създадени от англосаксонците – по време на Гражданската война между Щатите. Първите концлагери, в съвременното разбиране на тази дума, са създадени от британския лорд Китчнер в Южна Африка за буртските семейства по време на т.н. англо-бурска война от 1899-1902 год. Бурските отряди носели на англичаните маса неприятности, затова било решено да се създадат „лагери за концентрация“. За да се лишат бурските партизани (бурите са потомци на холандски, френски и немски колонизатори) от възможности за снабдяване и подкрепа от местното население. Фермерските семейства (основно жени и деца, тъй като мъжете поголовно воювали с англичаните) са концентрирани в специално подготвени за целта места, обричайки ги по този начин на сигурна смърт, тъй като снабдяването на лагерите било изключително лошо. Изглежда, че това, заедно с „института на заложниците“, принуждава бурите да капитулират.Пленените мъже, въобще, били изнасяни извън пределите на Родината, изпращайки ги в подобни лагери на територията на Индия, Цейлон и други британски колонии.

Общо в тази война в британски лагери са прокудени около 200 хил. човека, което е било около половината от бялото население на бурските републики. По най-скромни разчети, около 26 хиляди души от тях загиват от глад и болести, по-голяма част от загиналите са най-уязвимите на изпитания – децата. Така например, в концлагера в Йоханесбург умират почти 70% от децата до 8-годишна възраст. В течение на една година, от януари 1901 г. до януари 1902 г., в „лагерите за концентрация“ от глад и болести умират около 17 хил. човека: 2484 възрастни и 14284 деца.

Ето как израелският историк Шмуел Дотан описва английските концлагери:

„В конглагера Бенямин концлагеристите работеха по 12 часа на ден, почти без прекъсване. На обяд им даваха две втвърдени пити, за вечеря имаше разредена зеленчукова супа. От глад хората ядяха трева и семки от дини. Нямаше нито вода за миене, нито покрив над главата. Концлагеристите спяха безразборно под открито небе. Сутрин ги будеха охранители чрез удари с палки“ („точно както магаретата“). Политическите затворници бяха извозвани в каменоломната край Хайфа, където бяха държани часове наред в тесни вагони, в които даже не можеха да седнат, заради теснотията…“

Но това са само откъслечни сведения. Засега никой от официозните историци не се е осмелил да направи цялостно изледване на чудовищните зверства, извършвани систематично в английските концлагери векове наред. А практически цялата империя е била покрита с лагери. Неру, си е спомнял, не без ирония, че когато чул за „Атлантическата харта“, провъзгласила стремежите на съюзниците за унищожение на системата от лагери (нацистките, разбира се), не е могъл да оцени нейния патос, тъй като самият той бил концлагерист в английски лагер…“

В Индия англичаните въвеждат такава данъчна система, която води след себе си до тотално разорение и пауперизация на индийците. „Първата година господство на Източно-Индийската компания води до рязък скок в растежа на земеделските данъци: общият размер на ежегодния земеделски данък при туземното правителство за предишните три години, приключвайки през 1764/65 г. е бил средно 7483 хил. рупии или 742 хил. фунта стерлинги. През първата година от английското господство размерът на данъка нараства до 14705 хил. рупии или 1470 хил. фунта стерлинги, т.е. е увеличен почти двойно.

За 11 години (1879/80-1889/90) в Мадраското президенство са продадени на аукциони, за покриване на задължения по данъци, 1900 хил. акра земя, принадлежала на 850 хил. селски семейства. Това означава, че 1/8 от цялото селско население на президенството е било лишено от собственост върху земите си. Обаче, от селяните се прибира не само земята им, но и жилищата, работния добитък, бедняшкото имущество за домашни нужди, включително леглата, дрехиъе, кухненските принадлежности.“ [Берне 1936: 22].

„Ефективното производство“ в Индия при британците, с разхвалената от Фергюсън „свободна търговия“, е изглеждало така: от времената на Акбар, първият от Великите Монголи (т.е. към 1570 г.), средната реколта от пшеница при поливните площи не е нараснала, а от неполивните даже се е свила – от 1550 английски фунта от акър, до 900. [Bhattaharyya 1973: XVI].

Още няколко думи за „свободата на търговията“, която според твърденията на Фергюсън, Британия насаждала в Индия. През XVI-XVII в. британската текстилна промишленост е била напълно неконкурентоспособна, по отношение на индийската. Индийските тъкани (и памучните, и вълнените, и копринените) са били по-качествени и често – по-евтини на европейските пазари от английските. За да защитят изкуствено своите недостатъчно качествени стоки от конкуренцията, британските „фритрейдъри“ прибягват до 80%-но защитно мито [Неру 1981: 206]. Както споменава Хобсбаум, английската текстилна промишленост, с чието създаване започва „промишлената революция“, въобще възниква като „страничен продукт от задморската търговия, тя е произвеждала суровинен материал“ … „[по същото време, когато] индийският памук или хасе … са завоювали пазари“.

Английските текстилни предприемачи „са били принудени да навлизат на пазара със своите груби имитации“, но разбира се, безуспешно. Проблемът е решен много „либерално“ – по пътя на забраната за внос на индийско хасе [Хобсбаум 1999: 52]. А когато даже това не помогнало – решили този проблем в духа на „свободната търговия“: завладели главния център на индийското текстилно производство в Бенгалий, разрушили го, разрабили и съзнателно разорили местните текстилни предприемачи. При това, „пионерите на либерализма и свободния пазар“ сметнали за нужно да унищожат конкурентите си физически. Методът е същият, както и в Ирландия – изкуствено организиран глад.

През 1769-1770 г. в разграбения от англичаните Бенгалий се разразява глад, който отнема живота на една трета от жителите му – 7 млн. човека [Большая советская энциклопедия 1953: 60]. По други изчисления – 10 млн. [Антонова, Бонгард-Левин, Котовский 1979: 283; Хош 1951: 20; Бошъм 1935: 17].) През 1780-1790 години трагедията в Бенгалий се повтаря: този път от глад умира вече половината население – 10 млн. човека [Хубер, Хейфиц 1961: 55].

А колко милиона са унищожени във всички колонии на Британия – геноцидът срещу коренното население в Северна Америка, Австралия, Тасмания (тасманийците са напълно ликвидирани), десетки милиони са унищожени в Индия (най-вече чрез гладна смърт), стотици хиляди и милиони загиват в разпалените от Лондон войни по цялото земно кълбо. Ясно е защо Хитлер и съратниците му са били англофили. Те са се учели от „белите братя“ от Лондон, които дълго преди тях покриват планетата с мрежа от концлагери и затвори, заглушавайки с жесток терор всякакви признаци на съпротива, създавайки свой „Световен Ред“.

А ето какво си спомнят британските асове, по повод бомбардировките, които извършват по време на ВСВ: „Основните обекти на военната промишленост трябваше да се търсят там, където те се намират във всички страни по света, т.е. в самите градове. Следва особено да се подчертае, че освен в Есен, ние никога не превръщахме в обект на въздушно нападение някакъв определен завод. Разрушеното предприятие в града ние винаги възприемахме като допълнителен бонус. Главна наша цел винаги си оставаше центърът на града. Всички стари немски градове са най-гъсто населени към центъра, а техните покрайнини винаги са повече или по-малко свободни от постройки. Затова централната част на градовете е особено чуствителна към запалителни бомби…“ (Артър „Бомбардировача“ Харис - увековечен с паметник за своите действия по време на войната).

Ако се изчислят материалните вреди, нанесени на различни страни и народи, тогава става просто удивително, защо ние не виждаме международни процеси по осъждане на най-различни геноциди и престъпления срещу човечеството, извършени от Лондон, от английските елити.

Историкът Каролин Елкинс е написала интересна книга за британския режим в Кения след Втората световна война. В отговор на убийството на 32 бели колонисти от местните въстаници, англичаните ликвидират около 300 хил. представители на народността Кикуйю и още милион и половина изпращат в лагери. И всички тези прелести се случват не в тъмните средни векове, а през 50-те години на XX век! Ужас!!!

––––––––––––––––––––––––––––––––––
По материали от чуждестранния печат




Гласувай:
26



1. alexalexalex - Митак
28.08.2012 22:45
ако си честен пред себе си - пусни една такава и за майка Русия :)

ама не си :))))
цитирай
2. carmen - прочетох поста ти, пак се върнах на ...
29.08.2012 08:45
прочетох поста ти, пак се върнах на заглавието и се чудя, очаквах нещо за образованието да пишеш, нещо в духа на Пинк Флойд и тухлите, а то пишеш за английските зверства, да не би да искаш да кажеш "образУвание"
цитирай
3. krizata - ако си честен пред себе си - пусни ...
29.08.2012 11:56
alexalexalex написа:
ако си честен пред себе си - пусни една такава и за майка Русия :)

ама не си :))))


Не знам защо ти е майка, но във всички случаи по въпроса се харчат милиони, така че едва ли моите скромни усилия ще допринесат с нещо!
Поздрави!
цитирай
4. krizata - прочетох поста ти, пак се върнах на ...
29.08.2012 11:58
анонимен написа:
прочетох поста ти, пак се върнах на заглавието и се чудя, очаквах нещо за образованието да пишеш, нещо в духа на Пинк Флойд и тухлите, а то пишеш за английските зверства, да не би да искаш да кажеш "образУвание"


Виновен съм, грешката е изцяло моя! Благодаря Ви!
цитирай
5. krizata - АКО ИСКАШ ДА ПОБЕДИШ ВРАГА - ВЪЗП...
29.08.2012 12:29
АКО ИСКАШ ДА ПОБЕДИШ ВРАГА - ВЪЗПИТАВАЙ ДЕЦАТА МУ! - Западната масова култура превзе съзнанието на тогавашната социалистическа младеж, ръководейки се именно от тази максима, и победи отвътре мощния си враг в Студената война!
Същата стратегия се прилага още по-интензивно и към днешна дата, отнемайки от България най-свидните й чеда, чрез непрекъснатото втълпяване на младите за безперспективността от живот и кариера в Родината!

Интересна статия, донякъде по темата:

http://poiskpravdy.com/zomboyashhik-vykin-ego-a-luchshe-sozhgi/
цитирай
6. krizata - Геноцидът над българите:
29.08.2012 13:02
http://bolgari.net/prof__ianko_iankov:_genocidyt_nad_bylgarite-el-1658.html
цитирай
7. voxpop - Я чакай малко!
29.08.2012 14:47
krizata написа:
АКО ИСКАШ ДА ПОБЕДИШ ВРАГА - ВЪЗПИТАВАЙ ДЕЦАТА МУ! - Западната масова култура превзе съзнанието на тогавашната социалистическа младеж, ръководейки се именно от тази максима, и победи отвътре мощния си враг в Студената война!
Същата стратегия се прилага още по-интензивно и към днешна дата, отнемайки от България най-свидните й чеда, чрез непрекъснатото втълпяване на младите за безперспективността от живот и кариера в Родината!

Интересна статия, донякъде по темата:

http://poiskpravdy.com/zomboyashhik-vykin-ego-a-luchshe-sozhgi/


Аз харесвам някои от икономическите ти статии заради тяхната обективност, но с този коментар направо изби рибата!

Някой внушавал отвън... незнамкаквоси...
А защо ТУК и сега не се създават предпоставки за перспективите на младото поколение?
Специално за Обединеното Кралство мога да ти кажа, че към днешна дата те си имат толкова много проблеми с техните подрастващи, че едва ли им е до нашите.
Поздрави
цитирай
8. krizata - АКО ИСКАШ ДА ПОБЕДИШ ВРАГА - ВЪЗП...
29.08.2012 15:26
voxpop написа:
krizata написа:
АКО ИСКАШ ДА ПОБЕДИШ ВРАГА - ВЪЗПИТАВАЙ ДЕЦАТА МУ! - Западната масова култура превзе съзнанието на тогавашната социалистическа младеж, ръководейки се именно от тази максима, и победи отвътре мощния си враг в Студената война!
Същата стратегия се прилага още по-интензивно и към днешна дата, отнемайки от България най-свидните й чеда, чрез непрекъснатото втълпяване на младите за безперспективността от живот и кариера в Родината!

Интересна статия, донякъде по темата:

http://poiskpravdy.com/zomboyashhik-vykin-ego-a-luchshe-sozhgi/


Аз харесвам някои от икономическите ти статии заради тяхната обективност, но с този коментар направо изби рибата!

Някой внушавал отвън... незнамкаквоси...
А защо ТУК и сега не се създават предпоставки за перспективите на младото поколение?
Специално за Обединеното Кралство мога да ти кажа, че към днешна дата те си имат толкова много проблеми с техните подрастващи, че едва ли им е до нашите.
Поздрави


Всичко това се случи и продължава да се случва пред очите ни! Кажете ми колко неанглосаксонски песни се пускат годишно по някоя от популярните лондонски радиостанции? Познах ли: 0!
цитирай
9. voxpop - Е, хубава работа!
29.08.2012 16:20
krizata написа:
Всичко това се случи и продължава да се случва пред очите ни! Кажете ми колко неанглосаксонски песни се пускат годишно по някоя от популярните лондонски радиостанции? Познах ли: 0!


Остава да държим сметка на англичаните, че пускат англосаксонска музика по техните радиостанции и телевизии! Руски военни маршове ли да пускат??? Мога да кажа, че същото се отнася за италианци, испанци, немци, че даже и руснаци!
Нека вземем пример от тях и по нашите радиостанции да върви повече българска, ама хубава българска музика и автентичен български фолклор, а не да поучаваме чужденците какво да слушат по техните канали :)))
цитирай
10. tomcat2 - Английският империализъм е слу...
29.08.2012 16:46
Английският империализъм е служил ,като образец на всяка съвременна тирания ,той е класика в жанра дет се вика!
цитирай
11. krizata - Всичко това се случи и продължава да ...
29.08.2012 17:00
voxpop написа:
krizata написа:
Всичко това се случи и продължава да се случва пред очите ни! Кажете ми колко неанглосаксонски песни се пускат годишно по някоя от популярните лондонски радиостанции? Познах ли: 0!


Остава да държим сметка на англичаните, че пускат англосаксонска музика по техните радиостанции и телевизии! Руски военни маршове ли да пускат??? Мога да кажа, че същото се отнася за италианци, испанци, немци, че даже и руснаци!
Нека вземем пример от тях и по нашите радиостанции да върви повече българска, ама хубава българска музика и автентичен български фолклор, а не да поучаваме чужденците какво да слушат по техните канали :)))


Вие смятате, че българските радиостанции пускат основно англосаксонска музика по глупост? О, блажена наивност!
цитирай
12. krizata - Английският империализъм е слу...
29.08.2012 17:02
tomcat2 написа:
Английският империализъм е служил ,като образец на всяка съвременна тирания ,той е класика в жанра дет се вика!


Да не забравяме, в тази връзка, че първоначално движението на Хитлер активно е спонсорирано от англосаксонския капитал, тогава, когато Германия тъне в нищета, а нацистите се радват на изобилие от финансови средства!
цитирай
13. voxpop - Моля не измествайте темата!
29.08.2012 17:58
krizata написа:
voxpop написа:
krizata написа:
Всичко това се случи и продължава да се случва пред очите ни! Кажете ми колко неанглосаксонски песни се пускат годишно по някоя от популярните лондонски радиостанции? Познах ли: 0!


Остава да държим сметка на англичаните, че пускат англосаксонска музика по техните радиостанции и телевизии! Руски военни маршове ли да пускат??? Мога да кажа, че същото се отнася за италианци, испанци, немци, че даже и руснаци!
Нека вземем пример от тях и по нашите радиостанции да върви повече българска, ама хубава българска музика и автентичен български фолклор, а не да поучаваме чужденците какво да слушат по техните канали :)))


Вие смятате, че българските радиостанции пускат основно англосаксонска музика по глупост? О, блажена наивност!


Опитвате се да внушите нещо на читателите, но много едностранчиво и пристрастно:)
Освен това в предния си коментар говорите за лондонски радиостанции, а не за български.
Хайде не навлизайте в непознати за Вас води.
Първо - има няколко радиа само за българска музика и едно от тях е бг.радио.
Проблемът основно е в масовото бълване на чалга и опростачването на вкусовете, а не в англосаксонската музика.
В статията си Вие правите някакъв исторически преглед на английския империализъм, който в момента изобщо не е актуален.
Вярно, че е бил кръвожаден, насилнически, нечовешки, ако щете, но кой империализъм не е бил и не е такъв? Нима съветският или китайският империализъм са по-хуманни?

Нека говорим за това, което е сега, в съвремието ни, а не преди 60, 70 и повече години:)
цитирай
14. krizata - Всичко това се случи и продължава да ...
29.08.2012 18:13
voxpop написа:
krizata написа:
voxpop написа:
krizata написа:
Всичко това се случи и продължава да се случва пред очите ни! Кажете ми колко неанглосаксонски песни се пускат годишно по някоя от популярните лондонски радиостанции? Познах ли: 0!


Остава да държим сметка на англичаните, че пускат англосаксонска музика по техните радиостанции и телевизии! Руски военни маршове ли да пускат??? Мога да кажа, че същото се отнася за италианци, испанци, немци, че даже и руснаци!
Нека вземем пример от тях и по нашите радиостанции да върви повече българска, ама хубава българска музика и автентичен български фолклор, а не да поучаваме чужденците какво да слушат по техните канали :)))


Вие смятате, че българските радиостанции пускат основно англосаксонска музика по глупост? О, блажена наивност!


Опитвате се да внушите нещо на читателите, но много едностранчиво и пристрастно:)
Освен това в предния си коментар говорите за лондонски радиостанции, а не за български.
Хайде не навлизайте в непознати за Вас води.
Първо - има няколко радиа само за българска музика и едно от тях е бг.радио.
Проблемът основно е в масовото бълване на чалга и опростачването на вкусовете, а не в англосаксонската музика.
В статията си Вие правите някакъв исторически преглед на английския империализъм, който в момента изобщо не е актуален.
Вярно, че е бил кръвожаден, насилнически, нечовешки, ако щете, но кой империализъм не е бил и не е такъв? Нима съветският или китайският империализъм са по-хуманни?

Нека говорим за това, което е сега, в съвремието ни, а не преди 60, 70 и повече години:)


Империализмът не е изчезнал като явление, просто проявленията му са по-различни и далеч по-рафинирани от познатия принцип на грубата тояга!
Освен това смятам, че е много по-опасно явление промиването на мозъците с англосаксонска музика, отколкото слушането на музика, основана на балканския фолкор!
Поздрави!
цитирай
15. voxpop - Не разбирам с какво точно англос...
29.08.2012 18:31
Не разбирам с какво точно англосаксонската музика Ви боде очите!?
Е, ако аз с огромна наслада слушам например Чайковски, Мусоргски и Рахманинов, според Вашата логика трябва да се откажа от Пинк Флойд.
Извинете, но това е несериозно!
Промиват се мозъците на невежите и немислещите, на хора, които чакат някой да им снесе наготово смляна и обработена информация: кои са добрите и лошите, капиталистите и социалистите, кое е грозно и красиво и т.н. Много е елементарно в днешно време да се разсъждава така!
цитирай
16. tomcat2 - да, много от т. нар. английско бл...
29.08.2012 19:01
да, много от т.нар. английско благородие са били открити поддръжници на нацистите,Рудолф Хес е ходил до Англия да ги уговаря да се присъединят към тях!
цитирай
17. tomcat2 - "В статията си Вие правите ...
29.08.2012 19:03
"В статията си Вие правите някакъв исторически преглед на английския империализъм, който в момента изобщо не е актуален."

Груба грешка,нищо не е по -актуално в момента за огромно съжаление!Това което им се случи на Афганистан ,Ирак,Либия и сега Сирия продукт на какво мислиш ,че е?Тактиката на Сесил Роудс версия 2.0
цитирай
18. raders - Има и верни неща, разбира се, но по ...
29.08.2012 19:11
Има и верни неща, разбира се, но по принцип до сега не е създадена на света империя по хуманни начини. Няма такава, включително и руско-съветската, та дори и "българската" /Сещам се за войните на Крум, Симеон и пр/. Да не би да си мислиш, че са били хуманни? Просто за англичаните има повече информация; не че ги защитавам, но си е баш така. Но с този мухабет "англосаксонска музика" направо умори коня от гъдел. Ти къде си чул, че музиката има народност? Една песен може да се изпее както на английски, така и на български, на турски, на руски, та дори на китайски. Само че е нужно да те включат в групата като старши мъдурист.
цитирай
19. krizata - Не разбирам с какво точно англос...
29.08.2012 19:12
voxpop написа:
Не разбирам с какво точно англосаксонската музика Ви боде очите!?
Е, ако аз с огромна наслада слушам например Чайковски, Мусоргски и Рахманинов, според Вашата логика трябва да се откажа от Пинк Флойд.
Извинете, но това е несериозно!
Промиват се мозъците на невежите и немислещите, на хора, които чакат някой да им снесе наготово смляна и обработена информация: кои са добрите и лошите, капиталистите и социалистите, кое е грозно и красиво и т.н. Много е елементарно в днешно време да се разсъждава така!


Сигурно ще Ви е интересно да прегледате тази статия! (http://poiskpravdy.com/zomboyashhik-vykin-ego-a-luchshe-sozhgi/) А ако не знаете езика, на който е написана, тогава поне осъзнайте, че и това не е случайно! Поздрави!
цитирай
20. krizata - Има и верни неща, разбира се, но по ...
29.08.2012 19:16
raders написа:
Има и верни неща, разбира се, но по принцип до сега не е създадена на света империя по хуманни начини. Няма такава, включително и руско-съветската, та дори и "българската" /Сещам се за войните на Крум, Симеон и пр/. Да не би да си мислиш, че са били хуманни? Просто за англичаните има повече информация; не че ги защитавам, но си е баш така. Но с този мухабет "англосаксонска музика" направо умори коня от гъдел. Ти къде си чул, че музиката има народност? Една песен може да се изпее както на английски, така и на български, на турски, на руски, та дори на китайски. Само че е нужно да те включат в групата като старши мъдурист.


Мислете си, че е по този начин!
Как мога да ви помогна?
Може би мъдростта идва с възрастта?
Кой знае?
цитирай
21. yavorb - И какво лошо има в това една империя ...
29.08.2012 19:22
И какво лошо има в това една империя да е кръвожадна?
Все едно да напишеш статия, че тигърът е кръвожаден, че змията е зла, а овцата - добричка?
Това са естествени неща, на империята това и е работата - да завладява.
Кой го боли к.. за индийците, когато английските поданици са щели да измрат от бедност и глад.
Индийците от доброта ли са станали жертва на Британската империя? Не, не от доброта, а от слабост. Ако бяха по-силни, те щяха да натикат британците в миша дупка без никакво колебание и скрупули.
А колкото до англосаксонската музика, самата употреба на "англосаксонска" дава яснота какъв е мирогледа на автора, да беше казал направо Западна и да се разберем. Значи под балкански ритми може да се пее "само да те гепна" и това е ок.
цитирай
22. voxpop - 17. tomcat2 , аз съм сговорчив човек:)
29.08.2012 19:24
tomcat2 написа:
"В статията си Вие правите някакъв исторически преглед на английския империализъм, който в момента изобщо не е актуален."

Груба грешка,нищо не е по -актуално в момента за огромно съжаление!Това което им се случи на Афганистан ,Ирак,Либия и сега Сирия продукт на какво мислиш ,че е?Тактиката на Сесил Роудс версия 2.0


Ама ти сериозно ли? Сесил Роудс значи ? Ами че той е живял преди два века :)

Виж какво, дай линк с доказателства за връзката на британския империализъм днес и случващото се в момента в посочените от теб страни. Иначе просто няма дискусия.
Вие вместо да обърнете внимание какво се случва в България сега под влияние на турско-арабския агресивен ислямизъм и как тихомълком се потурчват стотици български деца, сте седнали да ни занимавате с империалистическото минало на Англия!


цитирай
23. krizata - "В статията си Вие правите ...
29.08.2012 19:26
voxpop написа:
tomcat2 написа:
"В статията си Вие правите някакъв исторически преглед на английския империализъм, който в момента изобщо не е актуален."

Груба грешка,нищо не е по -актуално в момента за огромно съжаление!Това което им се случи на Афганистан ,Ирак,Либия и сега Сирия продукт на какво мислиш ,че е?Тактиката на Сесил Роудс версия 2.0


Ама ти сериозно ли? Сесил Роудс значи ? Ами че той е живял преди два века :)

Виж какво, дай линк с доказателства за връзката на британския империализъм днес и случващото се в момента в посочените от теб страни. Иначе просто няма дискусия.
Вие вместо да обърнете внимание какво се случва в България сега под влияние на турско-арабския агресивен ислямизъм и как тихомълком се потурчват стотици български деца, сте седнали да ни занимавате с империалистическото минало на Англия!




А кой и как създава този агресивен турско-арабски агресивен ислямизъм или познат още като вахабизъм???
цитирай
24. krizata - И какво лошо има в това една империя ...
29.08.2012 19:28
yavorb написа:
И какво лошо има в това една империя да е кръвожадна?
Все едно да напишеш статия, че тигърът е кръвожаден, че змията е зла, а овцата - добричка?
Това са естествени неща, на империята това и е работата - да завладява.
Кой го боли к.. за индийците, когато английските поданици са щели да измрат от бедност и глад.
Индийците от доброта ли са станали жертва на Британската империя? Не, не от доброта, а от слабост. Ако бяха по-силни, те щяха да натикат британците в миша дупка без никакво колебание и скрупули.
А колкото до англосаксонската музика, самата употреба на "англосаксонска" дава яснота какъв е мирогледа на автора, да беше казал направо Западна и да се разберем. Значи под балкански ритми може да се пее "само да те гепна" и това е ок.


Вече сте напълно морално готов да се сражавате под знамената на кралицата! Ура!
цитирай
25. usandthem - няма страна изградена само с мирни договори, камо ли империя
29.08.2012 19:31
или вярвате, че славяните са посрещали прабългарите с хляб и сол ?! Да не би Руската империя е създадена без насилие и кръвопролития ?! Или която и да е била друга империя. Къде селяните са живеели добре през 1545 година !? В "най-великия и прогресивен строй+ селяните са били без паспорти, на практика са били закрепостени без право на напускане на местоживеенето до 1960 Г. !! 400 години по-късно ! Докато Сталин и Хитлер са били съюзници, а българските комунисти послушно са мълчали, Великобритания обявява война на Германия два дена след нападението на Полша. Спечелва битката за английското небе, сваля 900 самолета на Луфтвафе с 3000 души екипаж и показва на целия свят, че германците не са непобедими. В пролетарската си омраза стигате до крайности и едностранчиви изводи, които за пореден път ви правят смешен ! Само изключително прост човек може да твърди, че е по-добре да се слуша "музика ,основана на българския фолклор", (когато всъщност говорим за просташката чалга), пред да кажем Битълс, или Елтън Джон !
След като нищо от катастрофичните ви "икономически" прогнози не се сбъдна, сте се обърнали към историята. Не съм учуден, че и тук не успявате да да надмогнете политическата си обремененост и не стигате по-далеко от сляпа омраза към онези, които вие възприемате като класов и политически враг, а те от своя страна не дават и пет пари за смешния ви плач. Да пази Бог, такива като вас някога отново да имат властта, да ни казват какво да четем, да слушаме и обличаме. На такива селяндури -"културолози" се нагледахме достатъчно !

Извинявам се на коментиралите по-горе, чиито тези неволно повтарям.Когато започнах коментара си ,последният беше номер 16 !
цитирай
26. voxpop - Честно казано, уважавах Ви и даже си мислех, че сте безпристрастен!
29.08.2012 19:36
krizata написа:
voxpop написа:
Не разбирам с какво точно англосаксонската музика Ви боде очите!?
Е, ако аз с огромна наслада слушам например Чайковски, Мусоргски и Рахманинов, според Вашата логика трябва да се откажа от Пинк Флойд.
Извинете, но това е несериозно!
Промиват се мозъците на невежите и немислещите, на хора, които чакат някой да им снесе наготово смляна и обработена информация: кои са добрите и лошите, капиталистите и социалистите, кое е грозно и красиво и т.н. Много е елементарно в днешно време да се разсъждава така!


Сигурно ще Ви е интересно да прегледате тази статия! (http://poiskpravdy.com/zomboyashhik-vykin-ego-a-luchshe-sozhgi/) А ако не знаете езика, на който е написана, тогава поне осъзнайте, че и това не е случайно! Поздрави!


Знам достатъчно добре руски и английски, но не разбрах дали Вие сте наясно с т.нар. от Вас англосаксонска музика или черпите познанията си за нея само от руски идеологизирани сайтове :)
Изобщо имате ли някаква музикална култура, вкусове и предпочитания?
Учили ли сте музика?
цитирай
27. tomcat2 - Алкайда е творение на цру, запада ...
29.08.2012 20:16
Алкайда е творение на цру ,запада открито подкрепя беснеещите и убиващи на поразия ислямистки фанатици в Сирия а и навсякъде където искат да свалят неудобно за тях правителство!Ако си толкова загрижен за ислямския тероризъм изпрати писмо до Белия Дом и ги помоли да престанат да ги въоражават!Не напразно споменах Сесил Роудс той така е оперирал обръщал е брат срещу брат ,спонсорирал е и двете страни в конфликта докато се избият по между си и той накрая да заграби парсата!
цитирай
28. krizata - или вярвате, че славяните са пос...
29.08.2012 20:21
usandthem написа:
или вярвате, че славяните са посрещали прабългарите с хляб и сол ?! Да не би Руската империя е създадена без насилие и кръвопролития ?! Или която и да е била друга империя. Къде селяните са живеели добре през 1545 година !? В "най-великия и прогресивен строй+ селяните са били без паспорти, на практика са били закрепостени без право на напускане на местоживеенето до 1960 Г. !! 400 години по-късно ! Докато Сталин и Хитлер са били съюзници, а българските комунисти послушно са мълчали, Великобритания обявява война на Германия два дена след нападението на Полша. Спечелва битката за английското небе, сваля 900 самолета на Луфтвафе с 3000 души екипаж и показва на целия свят, че германците не са непобедими. В пролетарската си омраза стигате до крайности и едностранчиви изводи, които за пореден път ви правят смешен ! Само изключително прост човек може да твърди, че е по-добре да се слуша "музика ,основана на българския фолклор", (когато всъщност говорим за просташката чалга), пред да кажем Битълс, или Елтън Джон !
След като нищо от катастрофичните ви "икономически" прогнози не се сбъдна, сте се обърнали към историята. Не съм учуден, че и тук не успявате да да надмогнете политическата си обремененост и не стигате по-далеко от сляпа омраза към онези, които вие възприемате като класов и политически враг, а те от своя страна не дават и пет пари за смешния ви плач. Да пази Бог, такива като вас някога отново да имат властта, да ни казват какво да четем, да слушаме и обличаме. На такива селяндури -"културолози" се нагледахме достатъчно !

Извинявам се на коментиралите по-горе, чиито тези неволно повтарям.Когато започнах коментара си ,последният беше номер 16 !


Винаги със казвал, че се гордея, че съм български селянин! Да, вярно е, че обичам всичко българско и че това, в очите на разни "интелигенти" ме прави простак!
Но именно благодарение на такива като мен България ще я бъде, колкото и да ви втълпяват противното онези, чиито кукли на конци сте!
цитирай
29. krizata - Не разбирам с какво точно англос...
29.08.2012 20:25
voxpop написа:
krizata написа:
voxpop написа:
Не разбирам с какво точно англосаксонската музика Ви боде очите!?
Е, ако аз с огромна наслада слушам например Чайковски, Мусоргски и Рахманинов, според Вашата логика трябва да се откажа от Пинк Флойд.
Извинете, но това е несериозно!
Промиват се мозъците на невежите и немислещите, на хора, които чакат някой да им снесе наготово смляна и обработена информация: кои са добрите и лошите, капиталистите и социалистите, кое е грозно и красиво и т.н. Много е елементарно в днешно време да се разсъждава така!


Сигурно ще Ви е интересно да прегледате тази статия! (http://poiskpravdy.com/zomboyashhik-vykin-ego-a-luchshe-sozhgi/) А ако не знаете езика, на който е написана, тогава поне осъзнайте, че и това не е случайно! Поздрави!


Знам достатъчно добре руски и английски, но не разбрах дали Вие сте наясно с т.нар. от Вас англосаксонска музика или черпите познанията си за нея само от руски идеологизирани сайтове :)
Изобщо имате ли някаква музикална култура, вкусове и предпочитания?
Учили ли сте музика?


Моите френски приятели обичат и слушат френска музика, моите американски - американска, моите турски приятели - турска, руските ми приятели - руска! Аз пък, колкото и да е странно за политтехнолозите, които непрекъснато работят по въпроса - обожавам българската музика от всякакъв род, стига да е създадена от българския гений и чрез представянето й да дава хляб на мои сънародници!
цитирай
30. kaizer - Ей, ама няма, няма и току изцепиш ...
29.08.2012 20:36
Ей, ама няма, няма и току изцепиш някоя върховна простотия. :)
А който слуша и английска, и испанска, и френска ,и руска ,и сръбска музика значи според теб е кукла на конци на злодей от всички тези държави, целящи да я няма България ли?
цитирай
31. krizata - Ей, ама няма, няма и току изцепиш ...
29.08.2012 20:48
kaizer написа:
Ей, ама няма, няма и току изцепиш някоя върховна простотия. :)
А който слуша и английска, и испанска, и френска ,и руска ,и сръбска музика значи според теб е кукла на конци на злодей от всички тези държави, целящи да я няма България ли?


Слушайте! Кой ви пречи? Но не забравяйте корените си! За съжаление, за по-голяма част от населението на територията България това съвсем не е така! Но пък от статията става ясно, че подобна на българската съдба не е изключение! Поздрави!
цитирай
32. voxpop - Не ми отговорихте на повечето от ...
29.08.2012 20:49
Не ми отговорихте на повечето от въпросите, но карай да върви:)

Все пак за в бъдеще не се залавяйте с теми, които не са от Вашата компетентност:)
В момента Обединеното кралство е една изключително добре уредена държава във всяко отношение, вкл. и социално. Естествено с всички проблеми, произлизащи от мулти-културното общество. По-скоро би трябвало да се запознаем и да се поучим от сегашното им законодателство, а не да се връщаме в тъмните векове, каквито е имала всяка държава. България е ярък пример за това.

Аз мога да съм българин, православен, да обичам родината си, да съм национално отговорен и да искам най-доброто за нея, но защо да мразя британците? Напротив, имам особена слабост към тях, а и днешното им управление е къде-къде по-социално от българското!
Според вашите идеологеми, ако в България навремето е имало монархо-фашизъм, в UK днес има монархо-социалицъм хаха...
Хайде със здраве!
цитирай
33. krizata - Любимецът на всички извращенци в действие:
29.08.2012 20:50
http://www.dnes.bg/zvezdi/2012/08/29/na-goloto-parti-na-princ-hari-imalo-i-kokain.167217
цитирай
34. krizata - Не ми отговорихте на повечето от ...
29.08.2012 20:53
voxpop написа:
Не ми отговорихте на повечето от въпросите, но карай да върви:)

Все пак за в бъдеще не се залавяйте с теми, които не са от Вашата компетентност:)
В момента Обединеното кралство е една изключително добре уредена държава във всяко отношение, вкл. и социално - естествено с всички проблеми, произлизащи от мулти-културното общество. По-скоро би трябвало да се запознаем и да се поучим от сегашното им законодателство, а не да се връщаме в тъмните векове, каквито е имала всяка държава. България е ярък пример за това.


Ако 50-те години на XX век наричате "средни векове", ако днешната агресия в Афганистан наричате "средни векове", тогава ние наистина живеем в два свята, единият от които е излишен! Поздрави!
цитирай
35. kaizer - Никой не ни пречи. Но е глупаво да ...
29.08.2012 20:54
Никой не ни пречи. Но е глупаво да обявяваш хората които слушат английска музика ,че са си забравили корените. Тъпо е.
Относно империята си прав, но коя империя е станала такава с хляб и сол. И Симеон е воювал с огън и меч, и Русия е завладяла Кавказ с оръжие, и преди това Римската, Византийската, Турската империи са имали роби, изтребвали са. Така е. За съжаление.
И относно бомбандировките на Дрезден и други немски градове-ами така е. Но си спомнете какво причиняват на цивилното английско население ракетите Фау-1 и Фау-2.
цитирай
36. voxpop - Много ясно написах "тъмни"
29.08.2012 21:18

33. krizata
Ако 50-те години на XX век наричате "средни векове", ако днешната агресия в Афганистан наричате "средни векове", тогава ние наистина живеем в два свята, единият от които е излишен! Поздрави![/quote]

Не се опитвайте да приписвате всички съвременни проблеми на "лошия капитализъм"! Хората отдавна не са толкова елементарни и неинформирани!

Що се отнася до 50-те години на миналия век, те наистина бяха един от най-тъмните периоди в българската история, характерни с най-бруталното промиване на мозъци, геноцид над българския народ, насилствено налаган атеизъм и култ към личността на Сталин!!!
Действително спокойно може да се каже, че комунистическият еднопартиен режим върна България в средните векове! Толкоз!
цитирай
37. ok3223 - usandthem - човече
29.08.2012 22:16
Не си в час.
Говориш чорбаджийски глупости.Значи англичаните били показали, че немците не са непобедими.
Не Русия,а англичаните със свалени самолети.
Та Хитлер ги е гонил до Ламанш,оставил да се изтеглят,като се надявал до последно да се споразумее с тях.
Кризата изнася исторически факти,които са известни на всички,които познават поне малце светов.история.
Гадната роля на английската империя няма аналог. Не случайно и Рузвелт е помогнал за нейното рухване.
Ако не беше Русия основно,САЩ като главен помагач на англичаните с оръжие и материали,а след това и като главна воюваща страна от страна на запада,(англичаните във ВСВ като слабосилни) са играли през цялото време второстепенна роля, Хитлер е печелел войната още през 1940 год.
Индия, Африка, Китай, десетки страни с потрес си спомнят за зверствата на английските колонизатори.
Не случайно са изметени от всякъде след ВСВ за късо време и днес Англия е 2-ро степенна иконимическа и военна сила,което ясно пролича и в лошото провеждане на олимпиадата.
Не става въпрос за качествената саксонска музика.
Това,което ни се сервира по телевизиите е на 90% боклук,филмите още по-голям боклук,и това е политика на продажни политици,с цел зомбиране на младежта и бълг.народ.
Има френска, и немска, и италианска, и... музиките на безброй други нации, на сръбската, гръцката,а ни сервират само саксонска чалга А ЛА ЛЕДИ ГАГА,която ни се налага като най-добра.
Има и българска добра музика.
Не е Азис мерило на днешната българска песен и музика.
Имаме добри песни и певци, и състави.
Само трябва да се подпомогнат, да им се дава предимство,като родни и наши, възможности за изява.
Прогнозите на колегата са интересни и много изчерпателни и научно обосновани,с заряд от научна честност.
Личи задълбоченото познаване на проблемите и материята, широката осведоменст и аналитичният подход прилаган от него,и не виждам в какво може да бъде упрекван.
За мен прогнозите му тепърва ще се сбъдват, тепърва.
Има какво да се научи от него.
цитирай
38. alexalexalex - Митко
29.08.2012 23:28
откакто Фъртунов те кани в СКАТ съвсем си се побепцал :)

който не мисли като теб - враг на народа, кукла на конци и степендиант на ЦРУ :)))

ех, Митак, честно казано, жал ми е за такива като теб. Не заради друго, а защото като ти се радват два-три старшинки (лумпени като Подводния, Ок-чо, томката и прочее) и веднага решаваш, че говориш от името на народа :)

давай по-добре с икономиката на бурканите, пак е смешно, ама поне не е грозно:)

да ти напомням ли какви песни редеше за гения на другаря Сталин, а?
и се възмущаваш от някаква си Англия.
че той, другарят Сталин де, за 10 години е избил повече хора от СВОИТЕ, отколкото англичаните за 4 века :)))

както и да е, всеки има право да не е прав, даже и аз :)))

това с музиката даже не е смешно, защото е тъпо - в колата слушам само БГ радио, доколкото знам - твърде слушана радиостанция :)

я кажи пак за 25 % от полските деца, които не си дояждат, че то поне беше тотална шега :)))

пълен си с бисери, даже те цитирах на няколко лекции - като пример за апокалиптик и старозаветен пророк :)))
цитирай
39. krizata - 33. krizata Ако 50-те години на ...
29.08.2012 23:32
voxpop написа:

33. krizata
Ако 50-те години на XX век наричате "средни векове", ако днешната агресия в Афганистан наричате "средни векове", тогава ние наистина живеем в два свята, единият от които е излишен! Поздрави!


Не се опитвайте да приписвате всички съвременни проблеми на "лошия капитализъм"! Хората отдавна не са толкова елементарни и неинформирани!

Що се отнася до 50-те години на миналия век, те наистина бяха един от най-тъмните периоди в българската история, характерни с най-бруталното промиване на мозъци, геноцид над българския народ, насилствено налаган атеизъм и култ към личността на Сталин!!!
Действително спокойно може да се каже, че комунистическият еднопартиен режим върна България в средните векове! Толкоз![/quote]
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Народната памет не е толкова къса, колкото ви се иска да е! Разходете се сред хората и пообщувайте с тях!
цитирай
40. krizata - Не си в час. Говориш чорбаджийски ...
29.08.2012 23:34
[quote=ok3223]Не си в час.
Говориш чорбаджийски глупости.Значи англичаните били показали, че немците не са непобедими.
Не Русия,а англичаните със свалени самолети.
Та Хитлер ги е гонил до Ламанш,оставил да се изтеглят,като се надявал до последно да се споразумее с тях.
Кризата изнася исторически факти,които са известни на всички,които познават поне малце светов.история.
Гадната роля на английската империя няма аналог. Не случайно и Рузвелт е помогнал за нейното рухване.
Ако не беше Русия основно,САЩ като главен помагач на англичаните с оръжие и материали,а след това и като главна воюваща страна от страна на запада,(англичаните във ВСВ като слабосилни) са играли през цялото време второстепенна роля, Хитлер е печелел войната още през 1940 год.
Индия, Африка, Китай, десетки страни с потрес си спомнят за зверствата на английските колонизатори.
Не случайно са изметени от всякъде след ВСВ за късо време и днес Англия е 2-ро степенна иконимическа и военна сила,което ясно пролича и в лошото провеждане на олимпиадата.
Не става въпрос за качествената саксонска музика.
Това,което ни се сервира по телевизиите е на 90% боклук,филмите още по-голям боклук,и това е политика на продажни политици,с цел зомбиране на младежта и бълг.народ.
Има френска, и немска, и италианска, и... музиките на безброй други нации, на сръбската, гръцката,а ни сервират само саксонска чалга А ЛА ЛЕДИ ГАГА,която ни се налага като най-добра.
Има и българска добра музика.
Не е Азис мерило на днешната българска песен и музика.
Имаме добри песни и певци, и състави.
Само трябва да се подпомогнат, да им се дава предимство,като родни и наши, възможности за изява.
Прогнозите на колегата са интересни и много изчерпателни и научно обосновани,с заряд от научна честност.
Личи задълбоченото познаване на проблемите и материята, широката осведоменст и аналитичният подход прилаган от него,и не виждам в какво може да бъде упрекван.
За мен прогнозите му тепърва ще се сбъдват, тепърва.
Има какво да се научи от него.[/quote

––––––––––––––––––––––––––
Благодаря ти за хубавите думи, приятелю!
цитирай
41. krizata - откакто Фъртунов те кани в СКАТ с...
29.08.2012 23:43
alexalexalex написа:
откакто Фъртунов те кани в СКАТ съвсем си се побепцал :)

който не мисли като теб - враг на народа, кукла на конци и степендиант на ЦРУ :)))

ех, Митак, честно казано, жал ми е за такива като теб. Не заради друго, а защото като ти се радват два-три старшинки (лумпени като Подводния, Ок-чо, томката и прочее) и веднага решаваш, че говориш от името на народа :)

давай по-добре с икономиката на бурканите, пак е смешно, ама поне не е грозно:)

да ти напомням ли какви песни редеше за гения на другаря Сталин, а?
и се възмущаваш от някаква си Англия.
че той, другарят Сталин де, за 10 години е избил повече хора от СВОИТЕ, отколкото англичаните за 4 века :)))

както и да е, всеки има право да не е прав, даже и аз :)))

това с музиката даже не е смешно, защото е тъпо - в колата слушам само БГ радио, доколкото знам - твърде слушана радиостанция :)

я кажи пак за 25 % от полските деца, които не си дояждат, че то поне беше тотална шега :)))

пълен си с бисери, даже те цитирах на няколко лекции - като пример за апокалиптик и старозаветен пророк :)))


За пореден път те хващам крайно неосведомен: за всеки средноинтелигентен промит мозък е ясно, че Сталин лично е ликвидирал 100 милиарда свои сънародници, като с тази работа се е занимавал 48 часа в денонощието! Спирал е само, за да похапне прясно изпечени детски сърчица на скара, при това ги е хапвал с гарнитура от .... (тук ти продължи с извращенията за най-великия човек на XX век)!
И един личен съвет: По-добре иди да заробваш поредните балъци, с невъзможните си кредити, в една умряла икономика, та да можеш с чиста съвест да похарчиш за някоя глупава екстравагантност "честно заработените възнаграждения"!
цитирай
42. alexalexalex - Митак
29.08.2012 23:59
нещо си се изнервил - туристи ли няма или щото гадния Дянков ти иска ДДС, а на теб не ти се плаща :)))

относно жертвите на другаря Сталин - данните са, че са между 12 и 15 милиона и още около 10 000 000 , лежали в ГУЛАГ.

зная,че в "Кратка история на ВКП(б)" това не го пише, ама на - факти колкото щеш :)))

и не разбирам защо ми се сърдиш, когато те цитирам - какво съм виновен, че умираш да дрънкаш глупости?

я питай Ок-чо, Подводния и Томката какви са им образованията и ще видиш кой те подкрепя - малограмотните , говорещи си със Сириус.

А относно моята работа - ела да я свършиш, за да видиш какво е:)))
И заплатата си я заработвам честно, ндам. И данъци плащам. И не мрънкам :)))

ех, Митак, ако някога се опиташ да разбереш, че да си българин не означава непременно да целуваш г*за (да ме прощаваш) на руснаците , ще видиш, че светът е доста по-шарен и забавен.

Относно мнението ти за Сталин - то казва всичко, дето се вика, няма какво да се коментира :))))
цитирай
43. voxpop - Именно, защото съм общувал с нормални хора, а не с комунисти !
30.08.2012 01:04
39. krizata
Народната памет не е толкова къса, колкото ви се иска да е! Разходете се сред хората и пообщувайте с тях!

Записал съм техните спомени.
Как са отчуждавали нивите им.
Как са ги принуждавали да се записват в ТКЗС под угрозата, че ще съсипят техния и на децата им живот, ако не го направят.
Как са купували на безценица къщите на хора, останали реално без земя в цветущи български села и са ги прогонвали оттам.
Как са търкаляли собствениците на стотина декара земя в бъчви по наклон, ако не си дадат земята. Единият ми прадядо е бил един от тях. Малко след това е починал.
Били са честно и трудолюбиво българско семейство каквито са били повечето тогава, преди комунистите да превземат властта.
Обезлюдяването на българските села е почнало тогава- в края на 40-те и начало на 50-те години на миналия век. Това е истината. Знам я от първа ръка и от честни изстрадали и вярващи хора, истински българи и родолюбци, а не от лъжливи партийни функционери, кланящи се на съветска Москва.
Не търся реванш, но няма да позволя истината да се замазва.
Къса е паметта на комунистите, които си въобразяват, че могат да изтрият и народната памет до годините на управление на ГЕРБ, защото отново точат зъби за властта!
Само че, ако не дай Бог спечелят изборите, е тогава България наистина ще се обезлюди! Окончателно и безвъзвратно!
И голяма част от хората, които ще напуснат, ще заминат точно за Англия. Там по официални данни и сега има около 150 000 българи и никой няма намерение да се връща. Не смейте да ги обвинявате, че са по-малко родолюбци от Вас!!!
СвършИ с комунизЪма и слава Богу! Вече не можете да затваряте границите, не можете да спрете хората да живеят достойно и свободно и това е най-голямото ми удовлетворение!
И само още нещо: Не лъжете хората, че защитавате националните интереси, защото комунист е равно на безродник-интернационалист по дифолт!

цитирай
44. ok3223 - Я гледай ти...
30.08.2012 13:26
кубика, кубатурата Алек бил слабо - силно образуван нейде из Бургаско.
Срамиш науките бе, никак не ТИ личи по компетенциите, които ни поднасяш вмирисани тук.
Сталин това, онова, 15, 20, 10 милиона, милиони, милионии.
Чети бре бургаски неграмотнико, чети, самообразовай се поне, да виждаш по далеч от носа си.
Защото с лъжите, които снасяш тук стана, ставаш все по-отегчителен и неприятен.
Като те чете човек остава с впечатлението, че си герберско лайно неумело увито в мръсен целофан.
ВОНЯТА Е УЖАСНА...
цитирай
45. proximus - Дам, действително англетата малко ...
30.08.2012 13:42
Дам, действително англетата малко трудно могат да проповядват хуманност и цености. Даже си мисля че някогашната Османска империя е била много по-човеколюбива от колкото британската такава. Но може би и точно за това е и рухнала, а англетата още си имат своите държави от "британслата общност".
А за това кой ни е откраднал 1,6млн. души, ще припомния че първата имигрантска вълна е непосредствено след отваряне на границите след 89-та. Т.е. докато родната икономика, практически все още е функционирала и жизненият стандарт е бил на соц.ниво. И от там насетне разказите за реално по-високият стандарт, възможността да се прибираш и излезеш когато си пожелаеш, влече нови и нови имигрантски потоци. А иначе зап. Европа и САЩ окуражават тамошните емигранти да запазват нац. си идентичност и самосъзнание. Ама на нашите хора там просто не им се занимава с такива "отживелици".... те са там за да "правят пари".
цитирай
46. krizata - нещо си се изнервил - туристи ли няма ...
30.08.2012 15:15
alexalexalex написа:
нещо си се изнервил - туристи ли няма или щото гадния Дянков ти иска ДДС, а на теб не ти се плаща :)))

относно жертвите на другаря Сталин - данните са, че са между 12 и 15 милиона и още около 10 000 000 , лежали в ГУЛАГ.

зная,че в "Кратка история на ВКП(б)" това не го пише, ама на - факти колкото щеш :)))

и не разбирам защо ми се сърдиш, когато те цитирам - какво съм виновен, че умираш да дрънкаш глупости?

я питай Ок-чо, Подводния и Томката какви са им образованията и ще видиш кой те подкрепя - малограмотните , говорещи си със Сириус.

А относно моята работа - ела да я свършиш, за да видиш какво е:)))
И заплатата си я заработвам честно, ндам. И данъци плащам. И не мрънкам :)))

ех, Митак, ако някога се опиташ да разбереш, че да си българин не означава непременно да целуваш г*за (да ме прощаваш) на руснаците , ще видиш, че светът е доста по-шарен и забавен.

Относно мнението ти за Сталин - то казва всичко, дето се вика, няма какво да се коментира :))))


Приех за сведение! Поздрави!
цитирай
47. krizata - 39. krizata Народната памет не е ...
30.08.2012 15:18
voxpop написа:
39. krizata
Народната памет не е толкова къса, колкото ви се иска да е! Разходете се сред хората и пообщувайте с тях!

Записал съм техните спомени.
Как са отчуждавали нивите им.
Как са ги принуждавали да се записват в ТКЗС под угрозата, че ще съсипят техния и на децата им живот, ако не го направят.
Как са купували на безценица къщите на хора, останали реално без земя в цветущи български села и са ги прогонвали оттам.
Как са търкаляли собствениците на стотина декара земя в бъчви по наклон, ако не си дадат земята. Единият ми прадядо е бил един от тях. Малко след това е починал.
Били са честно и трудолюбиво българско семейство каквито са били повечето тогава, преди комунистите да превземат властта.
Обезлюдяването на българските села е почнало тогава- в края на 40-те и начало на 50-те години на миналия век. Това е истината. Знам я от първа ръка и от честни изстрадали и вярващи хора, истински българи и родолюбци, а не от лъжливи партийни функционери, кланящи се на съветска Москва.
Не търся реванш, но няма да позволя истината да се замазва.
Къса е паметта на комунистите, които си въобразяват, че могат да изтрият и народната памет до годините на управление на ГЕРБ, защото отново точат зъби за властта!
Само че, ако не дай Бог спечелят изборите, е тогава България наистина ще се обезлюди! Окончателно и безвъзвратно!
И голяма част от хората, които ще напуснат, ще заминат точно за Англия. Там по официални данни и сега има около 150 000 българи и никой няма намерение да се връща. Не смейте да ги обвинявате, че са по-малко родолюбци от Вас!!!
СвършИ с комунизЪма и слава Богу! Вече не можете да затваряте границите, не можете да спрете хората да живеят достойно и свободно и това е най-голямото ми удовлетворение!
И само още нещо: Не лъжете хората, че защитавате националните интереси, защото комунист е равно на безродник-интернационалист по дифолт!



Яростта настъпва тогава, когато свършат останалите аргументи! Поздрави!
цитирай
48. krizata - АКО ИСКАШ ДА ПОБЕДИШ ВРАГА - ВЪЗПИТАВАЙ ДЕЦАТА МУ!
30.08.2012 15:32
http://krizata.blog.bg/novini/2012/06/21/ako-iskash-da-pobedish-vraga-vyzpitavai-decata-mu.970811
цитирай
49. mero2 - :((
30.08.2012 21:35
Целия свят се е побъркал.
цитирай
50. germantiger - Простете спама - поствам инфо "тук" наместо да направя "цял" постинг за предпочитаната от Вас:
02.09.2012 22:01
КАКВО Е РУСИЯ ЗА БЪЛГАРИЯ

- избиването на десетки хиляди волжки българи от войските на Иван Грозни и направата на пирамиди от черепите им
- потапянето и убиването на български кърмачета в ледовете с главите надолу в направените за целта дупки в леда
- изселването на волжки българи и наричането им татари, както и омесването им с такива
- Русия беше против акта на българското Съединение
- Русия подкрепи и подскокороса Сърбия да удари България в Сръбско-Българската война
- обстрела на Балчик и Варна през ПСВ от руския имперски флот и жертвите сред цивилно българско население
- на България е обявена война от СССР-Русия на 5 септември 1944г., Жуков в спомените си говори за победа над българите и дори това е отпразнувано със салют в Москва
- след ВСВ СССР гласува със съюзниците си от Запад България да е в лагера на победените
- с одобрението на Москва, сръбски и български комунисти беше създадена фалшивата македонска нация и беше откъсната от България тази наша земя и народ
- пак в Москва беше създадено ДПС с участие на български комунисти

Апропо в световен мащаб:
-РУСИЯ ВЛАДЕЕШЕ 136 НАРОДНОСТИ
-БЕШЕ ИМПЕРИЯ МНОГО ПРЕДИ ЩАТИТЕ ВЪОБЩЕ ДА ГИ ИМА
-НАЛОЖИ КОМУНИЗЪМ НА ПОЛОВИН ЕВРОПА
-СЪВЕТСКАТА ВОЙСКА ИЗНАСИЛИ 2 МИЛИОНА ГЕРМАНКИ, ХИЛЯДИ УНГАРКИ, ПОЛЯКИНИ СЪЩО И ДОРИ Е ПОСЕГНАЛА БЪЛГАРКИ
-ПАК СЪВЕТСКА РУСИЯ СЛЕД ВСВ ЗАГРАБИ ГЕРМАНСКИ ЗЕМИ-ИЗТОЧНА ПРУСИЯ-РОДИНАТА НА ФРИДРИХ НИТЦШЕ, ИММАНУЕЛ КАНТ, ФРИДРИХ ВЕЛИКИ...
КАК СЪВЕТСКАТА АРМИЯ ИЗНАСИЛВА ГЕРМАНСКИ ЖЕНИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО 8-ГОДИШНИ МОМИЧЕНЦА СЪМ ПИСАЛ ПО-НАДОЛУ В ОПИСАНИЕТО НА ПРОФИЛА!

ВЪПРЕКИ ВСИЧКО-ВИНАГИ ПОКЛОН НА РОССИЯ И РУСКИЯ ВОЙНИК (СЪЩО ФИНЛАНДСКИЯ, ВОЛЖСКОБЪЛГАРСКИЯ, РУМЪНСКИЯ, ПОЛСКИЯ ВОЙНИК) ЗА ВЕЛИКОТО ДЕЛО НА ОСВОБОЖДЕНИЕТО!!!
цитирай
51. germantiger - И за "тази", която ми е РОДНА ПО ЕДИНИЯ РОДИТЕЛ
02.09.2012 22:01
КАКВО Е ГЕРМАНИЯ ЗА БЪЛГАРИЯ

- РУСКИЯ НИ ЦАР ОСВОБОДИТЕЛ АЛЕКСАНДЪР II ВСЪЩНОСТ Е ГЕРМАНЕЦ ПО МАЙКА
- ПУШКИН Е 1/4 ГЕРМАНЕЦ И Е ПОСВЕЩАВАЛ СТИХОВЕ НА ГЕРМАНСКА ПРИНЦЕСА
- ГЕРМАНЕЦ Е И ТОТЛЕБЕН - ПРЕВЗЕЛИЯ ПЛЕВЕН, ГЕРМАНЕЦ Е И ДИБИЧ-ЗАБАЛКАНСКИ
- ЕКАТЕРИНА ВЕЛИКА Е ГЕРМАНКА, ЕЛИЗАВЕТА СЪЩО И ОЩЕ НЯКОЛКО "РУСКИ" ИМПЕРАТРИЦИ, ВПРОЧЕМ ОГРОМНА ЧАСТ ОТ САНКТ ПЕТЕРБУРГ И СТАРИНИТЕ В НЕГО СА СТРОЕНИ ОТ ГЕРМАНСКИ АРХИТЕКТИ
- ГЕРМАНИЯ Е ДАЛА НА БЪЛГАРИЯ В 1941Г. С ГЕРМАНСКА КРЪВ НА СВОИ ВОЙНИЦИ И БЕЗ КАПКА БЪЛГАРСКА КРЪВ ЗА АДМИНИСТРИРАНЕ МАКЕДОНИЯ, ЗАПАДНА-ЕГЕЙСКА ТРАКИЯ И ОСТРОВИ В ЕГЕЙСКО МОРЕ, А КОГА БЪЛГАРСКИ ВОЙНИК Е ОСВОБОДИЛ ГЕРМАНСКИ ЗЕМИ СЪС СВОЯ КРЪВ?!
- ПРЕЗ ПСВ ГЕРМАНСКИТЕ ВОЙСКИ ПОД КОМАНДВАНЕ НА МАКЕНЗЕН БАЩА ГАЗЯТ РУМЪНИЯ НА СЕВЕР ПРЕЗ КАРПАТИТЕ, БЪЛГАРИТЕ ОТ ЮГ
- ПАК ПРЕЗ ПСВ ГЕРМАНСКИ И АВСТРИЙСКИ ЧАСТИ НАСТЪПВАТ ОТ СЕВЕР В СЪРБИЯ, БЪЛГАРСКАТА АРМИЯ ОТ ИЗТОК
- На берлинския конгрес Бисмарк играе за България, макар и без да го прави за конекрадците отвъд Дунав не заслужаващи живота на нито един померански гренадир, а именно:
ПРЕЗ НОЩА НАХЛУЗИЛ ПРУСКИЯ СИ ОСТРОВЪРХ ШЛЕМ-ПИКЕЛХАУБЕ, ТОЙ БЛЪСКА ПО ВРАТАТА КЪДЕТО Е ОТСЕДНАЛА ТУРСКАТА ДЕЛЕГАЦИЯ, ОКОЛО ПОЛУНОЩ... ЗАПЛАШВА ГИ, ИГРАЕ ГО ПОБЕСНЯЛ И ГРЪМОГЛАСНО ЗАПЛАШВА ТУРЦИТЕ ДА ПРИЕМАТ ПОРЕДНИЯ РУСКИ КОМПРОМИС! (до този момент русия отстъпва пред натиска на англия и франция в полза на турция). НА СЛЕДВАЩИЯ ДЕН ТУРЦИТЕ ПРИЕМАТ, А АКО НЕ БЯХА БЪЛГАРИЯ ВЕРОЯТНО БИ БИЛА ОЩЕ ПО-МАЛКА СЛЕД 1878 Г.

От bolg: Всъщност още в англо-руското споразумение от 30 май 1878г., сключено преди свикването на Берлинския конгрес, за княжество България се е предвиждало да заема територията между Дунав и Стара планина, Софийският санджак е на юг от Стара планнина и е трябвало да остане в Румелия. Бисмарк е посъветвал Шувалов да се позове на труда на Хохщетер, според който Ихтиманските възвишения и планините южно и югозападно от София имат еднакъв скален състав с този на Балкана и са част от него. Затова Софийския санджак трябвало да се числи към земите между Дунав и Стара планина. Това си звучи направо нелепо, не знам и дали наистина е съществувал този геолог Хохщетер и ако е реална личност, дали изобщо се е занимавал със скалния строеж на българските планини, но все пак, колкото и странно да звуяи, този довод постига целта си пред англичаните (headbang) И
добре, че е станало така.
цитирай
52. kalini - "на България е обявена война ...
07.09.2012 01:35
"на България е обявена война от СССР-Русия на 5 септември 1944г., Жуков в спомените си говори за победа над българите и дори това е отпразнувано със салют в Москва."
Здрасти. Това го пишеше в историята за 5-ти клас. И какво искаш да обяви? Мир, може би. Във военно време се обявява война. А България е на страната на противниците на СССР, Англия,САЩ. Ако бяха САЩ или Англия, какво щяха да обявят? Във военно време, когато дадена страна от противниковия лагер отпада от войната, това е победа. А по заповед на Сталин всяка победа в по-голямо сражение или отпадане на вражеска страна от хитлеровия блок е задължително е била отбелязвана със салюти. Я кажи, колко българи са били убити по време на тази "война". Има ли такива. Колко сражения са се водили? Колко патрони и снаряди са били изстреляни? Явно родната ти по единия родител взема превес в "разсъжденията" ти.
"след ВСВ СССР гласува със съюзниците си от Запад България да е в лагера на победените." А къде да бъде? На страната на победителите? Редом с Гърция и Югославия, където сме били окупатори, защото сме дошли с оръжие, избивали сме антифашисти И СМЕ БИЛИ НА СТРАНАТА НА ХИТЛЕРИСТКА ГЕРМАНИЯ. Дори и тези, които все още са се чувствали българи са воювали против нас. Специално за Македония мога да ти говоря много. Родът ми е оттам.
"Русия беше против акта на българското Съединение" Така е, но защо не споменаваш за причините. Знаеш за Стамболов и неговото "изкоренил съм русофилството в България за 100 години напред." Коя страна ще подкрепи увеличаване на територията на държава, която открито показва непрязън към нея? Великобритания, Австро-унгария, Франция, Италия или родната ти по единия родител?
"ПАК СЪВЕТСКА РУСИЯ СЛЕД ВСВ ЗАГРАБИ ГЕРМАНСКИ ЗЕМИ-ИЗТОЧНА ПРУСИЯ" Ако беше победила родната ти по единия родител какво щеше да направи с руските територии и на другите победени от нея страни? Вероятно щеше да им ги върне и да се прибере в старите си граници.
Хубаво е да пишеш, но не е лошо преди това и малко да мислиш.
цитирай
53. kalini - Вярно, че всяка империя е създавана ...
07.09.2012 01:48
Вярно, че всяка империя е създавана с орежие и кръв. Затова аз, а и много други, сме против империите въобще, независимо кои са те. Въобще не е морално страна, която е избивала милиони хора да дава след това "уроци" на другите по хуманизъм и демокрация. Трябва да има поне малко морал, дори и в политиката. Не мога да се съглася с тезата, че това е било тогава, а сега Англия е една добре уредена и процъвтаваща страна. Тези неща са свързани. Дали ако не е била първа световна сила и най-мощна империя, щеше да има тези богатства и възможности, да уреди така добре живота на своите граждани. Не. Защо България не може да си позволи това? Каква е разликата ни с Великобритания. Никога не сме били велика сила /в най-новата история/ не сме имали колонии, не сме имали приток на безценни богатства, не сме владели и експлоатирали други народи. Нас са ни експлоатирали най-жестоко. Не мога да разбера този овчи възгорг от Великобритания. В най-новата ни история тази страна винаги е действала против нашите интереси, винаги ни е била противник. Трябва да нямаш и капчица национална гордост и достойнство, за да се прехласваш пред GB.
цитирай
54. kalini - Колкото до музиката, мисля г-н Х...
07.09.2012 01:59
Колкото до музиката, мисля г-н Хитов, че не си съвсем прав. Спомни си Бийтълс, Джон Ленън, другите рок банди. Аз съм израсъл с тази музика. И не точно с музиката, а с текстовете на песните. Те бяха бунтари. Не харесваха прехваления капитализъм, пред който сега някои благоговеят, пееха против неправдите. Бяха хуманисти, демократи пацифисти. Защо Ленън отказа да приеме награда от кралицата?
Сигурно някои са се опитвали да използват тази музика против социализма, но не са самите музиканти, в никакъв случай. Спомням си едно интервю преди години на Род Стюард по ВВС, в което той направи заяви, че се прекланя пред Карл Маркс, роден е и израсъл в този край на Лондон, където е погребан и изпитва уважение към неговата личност и към всички, които се опитват да променят този несправедлив свят.
цитирай
55. kalini - И ОЩЕ НЕЩО, НАЙ-ВАЖНОТО germant...
07.09.2012 03:37
И ОЩЕ НЕЩО, НАЙ-ВАЖНОТО germantiger, АКО НЕ БЕШЕ РУСКО-ТУРСКАТА ВОЙНА ОТ 1877-1878 Г. БЪЛГАРИЯ ЩЕШЕ ДА СИ ОСТАНЕ ОСМАНСКИ ВИЛАЕТ. Независимо какви са били целите на Русия в тази война, важни са фактите, а те са, че благодарение на нея България сега е суверенна и независима /поне формално/ държава. Всички западни държави, включително и родната ти по единия родител, тогава са били против. АКО НЕ БЕШЕ РУСИЯ НЯМАШЕ ДА НИ ИМА КАТО ДЪРЖАВА! Запомни го това като роден по другия ти родител. Впрочем на теб сигурно ти е през оная работа. Нали родната по единия ти родител щеше да съществува.
Това за Бисмарк, дето блъскал по "вратата на турската делегация" си е направо върхът. ИЗБИ ВСИЧКАТА РИБА. Тя турската делегация явно е спяла в една стая /блъскал по ВРАТАТА - явно е била само една врата/. И защо е трябвало да го прави нощем, като е можел и денем да "го играе" побеснял само ти сигурно можеш да го обясниш. На какъв език им е викал, щото доколкото знам, за разлика от немските дворяни и образовани хора преди него, които са говорели френски помежду си, а на немски са разговаряли само с конете си /явно са смятали немския за конски - езикът на който си общуват конете/, Бисмарк е знаел само немски, а турците трудно са разбирали този "конски" език. Но няма значение. Теб сигурно доста са те били като малът и то само по главата, затова са тези увруждания в мислите ти. А може би са те и "чукали" на по особено място.
Приеми най-сърдечни поздрави от"конекрадците отвъд Дунав не заслужаващи живота на нито един померански гренадир". Другият ти родител също спада към това крадливо племе., а ти си на 50% "конекрадец, не заслужаващ ...и т.н." Ти си знаеш. /Има един хубав виц за "Ти си знаеш.", ако го знаеш - добре, ако не ще ти го разкажа друг път 50%-тен конекрадецо, "не заслужаващ ...." /на баба ти у ..../
цитирай
56. germantiger - ...
07.09.2012 20:27
52. kalini - "на България е обявена война ...
01:35
Ако беше победила родната ти по единия родител какво щеше да направи с руските територии и на другите победени от нея страни? Вероятно щеше да им ги върне и да се прибере в старите си граници.
Хубаво е да пишеш, но не е лошо преди това и малко да мислиш.

...

И аз това "казвам" - да мислиш, а именно:

С ТВОИТЕ КОМЕНТАРИ ДОКАЗА, ЧЕ НЯМА ДОБРО И ЛОШО, А СИЛНО И СЛАБО, ЧЕ ВСКЕИ ГРАБИ И ЧЕ...

най-важното драги ;)

Ролята на жертва, която желаят и като "поведенчески модел", но в историографията си присвояват руснаците е лъбжа, лицемерие и гавра с историята!

Искате да бъдете добри - не сте!
Искате да сте жертви - и всички други като вас също са!
Поздравленията за аргументите с които доказа това, което винаги съм писал:

Простичко е:
Искам "равен" критерий, не желая двоен стандарт.
Искам еднакво уважение към всички жертви - за германските няма!
Не приемам пропагандни филми и реплики от типа - Ние сме освободители, а Германия е само зло и война!

НИКЪДЕ НЕ ИСКАМ СЪД ИЛИ РЕВАНШ!
НИКЪДЕ НЕ ИСКАМ СМЪРТ ЗА РУСНАЦИ!
ВСИЧКИ СА ВЪРШИЛИ "СВОИТЕ" ПРЕСТЪПЛЕНИЯ В ТАЗИ ВОЙНА, НО САМО ЕДНИ ПЛАЩАТ И ИМАТ ЧУВСТВО ЗА ВИНА!

1. НЕ ПИША ЗА ИДЕОЛОГИИ!
2. НЕ ОНЕВИНЯВАМ ГЕРМАНСКО НАСИЛИЕ!
3. ИСКАМ ПРИЗНАНИЕ ЗА НАСИЛИЕТО НА ПОБЕДИТЕЛИТЕ ВЪРХУ ГЕРМАНИЯ!
ПРАВО НА СПРАВЕДЛИВОСТ И СПОМЕН ЗА ГЕРМАНСКИТЕ ЖЕРТВИ НЯМА ЛИ?

КОЙ - РУСНАЦИ, ПОЛЯЦИ, ЧЕХИ, СЪРБИ, РУМЪНЦИ...
КАКВО - ИЗБИВАХА И ИЗСЕЛВАХА ГЕРМАНСКИ ЖЕНИ И ДЕЦА
КЪДЕ - В ТЕРИТОРИИ, КОИТО ВЕКОВЕ СА ОБИТАВАЛИ "НЕМЦИ"
КОГА - СЛЕД ВСВ, НО И СЛЕД ПСВ, ПО ВРЕМЕТО НА ГРОЗНИ, НЕВСКИ...
ЗАЩО - НЕ СЪМ ГИ ПИТАЛ...
КАКВО СЛЕДВА - НИЩО, ПРОСТО ЛИЦЕМЕРИЕ!

...

Пишете, че България избива антифашисти:
1. Те започват гражданска война тук по сигнал от московата, преди това си траят когато Хитлер и талин са заедно.
2. Пак тези антифашисти са терористи - извършват няколко атентата и други опсуетени опити за такива.
3.България е скъсала дипломатическите отношения с Германия преди 5 септември - иначе казано рускосъветските комунисти обявяват война на неутрална страна - факт.

Пишете, че без руските войски България би останала османски вилайет - абсолютно вярно и според мен - НЕ СТЕ ЛИ ВИДЕЛИ МОЯТА БЕЗ ИРОНИЯ БЛАГОДАРНОСТ КЪМ РУСНАЦИТЕ, ФИНЛАНДЦИ СУОМИТАТА, РУМЪНЦИТЕ И ПОЛЯЦИТЕ, ЧЕ И ВОЛЖКИТЕ БЪЛГАРИ ЗАГИНАЛИ ЗА ОСВОБОЖДЕНИЕТО НИ - има го в коментара ми?!

...

Биографията на Бисмарк явно не Ви е позната, "вратата" или порртата е "вън" или преди антрето итн...

КАТО НЕ ЗНАЕТЕ НЕЩО - ПИТАЙТЕ - НЕ Е СРАМНО, ще помагам ;)
цитирай
57. germantiger - ...
07.09.2012 20:27
МОИТЕ ПРЕВОДИ ЗА СЪВЕТСКИТЕ УБИЙЦИ И ИЗНАСИЛВАЧИ

http://germantiger.blog.bg/history/2011/04/05/genocid-dyshterite-na-germaniia-1.723077

http://germantiger.blog.bg/history/2011/04/12/genocid-dyshterite-na-germaniia-2.727897

http://germantiger.blog.bg/history/2011/07/21/genocid-dyshterite-na-germaniia-3.787406

http://germantiger.blog.bg/history/2011/10/13/genocid-dyshterite-na-germaniia-4.834492
цитирай
58. kalini - Ако беше победила Германия, мислиш ...
08.09.2012 20:01
Ако беше победила Германия, мислиш ли, че щеше да почита дадените от нейните противници жертви? Едва ли.
В международното право съществува понятието "агресор", това е страната, която е започнала войната и затова тя трябва да изпитва чувството на вина, за да не започне пак. А за жертвите си прав. И едните и другите не са виновни /с изключение на тези, които лично са извършвали престъпления и издевателства над мирни и беззащитни граждани/, че са ги пратили, в общия случай против тяхната воля да се избиват и да мрат за чужди каузи.
Приятелю, на война и след война е така. Победителите се разправят с победените. Така е било винаги. Грозно, жестоко, античовешко, но е факт. Ако Германия беше победила, щеше да бъде същото с обратен знак. Не се съмнявай. Спомни си за концлагерите. До какво падение доведе цяла една велика нация изверг /не човек/ като Хитлер. Как си го обясняваш? Руснаците победиха, руснаците са разправиха с победените /но те, победените бяха и агресори, първи започнаха войната/. За нас българите това беше по-добрия изход, колкото и цинично да е според теб това, защото ако Хитлер беше победил славяните щяха да поема съм газовите камери веднага след евреите. И не се опитвай да го отричаш. Било е планирано предварително Има документи за това, а и Хитлер не го крие.
цитирай
59. kalini - "България е скъсала дипло...
08.09.2012 20:17
"България е скъсала дипломатическите отношения с Германия преди 5 септември" Скъсала дипломатически отношения още не значи излязла от Хитлеровия пакт. Доколкото си спомням, преди 5 септ. 1944 г. България не е обявявала война на Германия или официално да е излизала от съюза с нея, което ще рече, че на 5 септ. 1944 България НЕ е била независима държава. Ако не ме лъже паметта Италия се опитва да хитрува по този начин и малко преди десанта на съюзническите войски обявява неутралитет и излизане от пакта, което не попречва на американците и англичаните да дебаркират в Италия и да я окупират.
цитирай
60. krizata - Големият Холокост в Бенгалий:
26.09.2012 21:12
http://www.samarthbharat.com/bengalholocaust.htm
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krizata
Категория: Други
Прочетен: 3826124
Постинги: 785
Коментари: 6084
Гласове: 7250
Архив
Блогрол
1. Икономическата криза слага края на една система
2. 5 (пет) цента за литър бензин!
3. Икономическата криза - шанс за възраждане на България
4. Китай – световна работилница, но само дотук?
5. Правителствата на Големите излязоха на път без изход
6. Дянков ни готви съдбата на Исландия
7. Параванът рейтингови агенции
8. Обама и банкерите кръстосват шпаги
9. България сама пожела да влезе в криза!
10. Барозу показа на Бойко "кой в България е шефът”!
11. Да поумуват, да помъдруват, пък да си ходят!
12. Светът – в рецесия или в системна криза?
13. Страхът от кризата
14. МВФ вече не е за ниска инфлация
15. България - Беларус: кой сега е номер едно?
16. Университетски преподаватели - за кризата у нас и по света
17. Mr Dyank_off и изпускащи парата вулкани
18. Безпътицата на монетаристката идеология
19. Някои от моите участия при легендарния журналист Валентин Фъртунов
20. Пред сп. Тема: Няма заговор за ръста на цените.
21. Искам да съм негър в щата Алабама...
22. Разпасаната либерастия
23. САЩ готвят спец операция срещу Европа
24. Капитализмът изживява последната си криза
25. Analyse comparative de l’Ukraine et de la Bulgarie
26. Национальная идея как фактор развития до и после индустриальной революции
27. Великое экономическое открытие Розы Люксембург. Почему оно было проигнорировано и какие перспективы оно открывает
28. Деглобализира ли се светът и как това ще се отрази на България?
29. Пред радио Пловдив на БНР - 29.11.11
30. Пред "Евронюз" с водещ Димитър Вучев