Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2011 05:23 - DBS Рецепта за успешна българска държава
Автор: dbs Категория: Политика   
Прочетен: 3375 Коментари: 5 Гласове:
2

Последна промяна: 17.02.2011 05:42


image

Здравейте, скъпи приятели! Повод да ви пиша ми даде „Откритото писмо до Бойко Борисов” на много уважаемия от мен г-н Недялко Йорданов. Последният винаги е бил на „ТИ” с власт-имащите, а използваният от него метод за кореспонденция с тях навява спомени от времена 20г назад и повече.

 МОЯТА ТЕЗА: Българската държава не може да бъде реформирана днес и отвътре. Но можем да възпитаме поколение, което успешно да го направи.

 Докато българския народ позволява на хора като Ивайло свинарчето някога или Бойко пожарникарчето днес да им оправят държавата, много хора ще гласуват не с изборни бюлетини, а със самолетни билети. Факт е, че вече има и "Друга България”, на българите зад граница. Там расте поколение, което не познава комунизма, мутрите и чалгата. В това поколение, на "Другата България" е надеждата ми.

 Спомнете си притчата за Мойсей. Той пътува 40 години с народа си сред пустинята, за да не допусне нито един бивш роб да стигне до Обетованата земя.

 Време е да осъзнаем, че сме само брънка от световната цивилизация, а не най-специалните. Нека бъдем реалисти. Българския народ има своите велики победи, но също така има и своите срамни поражения. Така е при всички народи. Стига сме живяли с Миналото. Стига сме се оплаквали  в Настоящето. Човешкия живот е кратък и всеки един заслужава да бъде щастлив. Успешна държава се прави от здрави, силни, успешни и най-вече щастливи хора!

 Помогнете и имайте търпение това поколение да израстне и не му пречете, когато то заяви волята си да управлява. Бъдещето не е наше, а тяхно! 





Гласувай:
2


Вълнообразно


1. анонимен - Забързаната
16.02.2011 07:56
Може да си прав!
Но...дали ще се върне това поколение, за да поиска да промени държавицата си?! Кой би проявил родолюбието, за да работи "на ползу роду", когато ТАМ, където и да се намира е щастлив?!С позицията, на която прави успешна кариера, с уредения си бит, с улесненията на които е свикнал, или с възможността да опознае света?! Това са едната част от българите зад граница, а останалите,черноработниците?! Те дали ще имат възможностите, уменията и квалификацията да го направят?! Дали ще успеят да изучат децата си, за да могат ТЕ да се върнат?!
Познавам по много и от двете групи, била съм на много места по света, където се запознавах и с работещи българи, повярвай ми - НИКОЙ НЕ ГЛЕДА НАЗАД КЪМ БЪЛГАРИЯ!
Съветът ти, обаче е в десятката - не се обръщай назад, за ТЯХ!
Алтернативата си мисля, че е тук! В младото поколение, което е слушало само за комунизма, стояло е далеч от мутрите и на пук на чалгата се е образовало!
Те са тези, които ще се справят, убедена съм!
Но е време да им дадем път, че и те ще избягат!
Бъди здрав!
цитирай
2. анонимен - ТЕЗА НА КАПИТУЛАНТ
16.02.2011 09:17
ПОДВЕЖДАЩО ИЛИ НЕ, ВАШАТА ТЕЗА Е ТЕЗА НА КАПИТУЛАНТ.
1.ДОКАТО ЧАКАТЕ /НЕИЗВЕСТНО ДОКОГА/ТОВА ПОКОЛЕНИЕ, БЪЛГАРИЯ НЯМА ДА Я ИМА.
2.СПАСЕНИЕТО Е В ОСЪЗНАВАНЕ НА ФАКТА,ЧЕ ПАРТИИТЕ СА РОЖБА НА МОДЕЛА КАПИТАЛИЗЪМ И ПАРТОКРАЦИЯТА ПОД МАСКАТА НА ДЕМОКРАЦИЯ ВРЪЩАТ ЧОВЕШКАТА ЦИВИЛИЗАЦИЯ НАЗАД.
3.НЕОБХОДИМ Е НОВ МОДЕЛ: ЯСНИ И ТОЧНИ ПРАВИЛА - ОТ ЕДНА СТРАНА, СВОБОДНО ОБЩЕСТВО- ОТ ДРУГА, И СТРОГ АРБИТЪР!
4.ЗА ТОЗИ МОДЕЛ НЕ Е НЕОБХОДИМО ЧАКАНЕ, НИТО СЪС СТАРИ КУРВИ НОВ
"БАРДАК" ДА ГРАДИШ! БИ ТРЯБВАЛО ДА МЕ РАЗБЕРЕТЕ КАКВО КАЗВАМ?
5.ДОКАТО ЧАКАТЕ ПОКОЛЕНИЕ ОТВЪН, ПО ИЗКОННИТЕ БЪЛГАРСКИ ЗЕМИ ЩЕ СЕ ВЕЕ ЧУЖДО ЗНАМЕ И ЩЕ ЗВУЧИ ЧУЖД ХИМН!
6.НЕЗНАМ НЕДЯЛКО ЙОРДАНОВ ДАЛИ Е НА "ТИ" С ..., НО ВАШАТА ТЕЗА МИ ЗВУЧИ КАТО: ВНОС НА РЕВОЛЮЦИЯ.
7.НЕЗАБРАВЯЙТЕ БЪЛГАРСКАТА ПОГОВОРКА: ДОКАТО УМНИЯТ СЕ НАМЪДРУВА,ЛУДИЯТ СЕ НАЛУДУВА.
цитирай
3. dbs - Благодаря ви за КРИТИКАТА!
16.02.2011 09:47
Уважавам мнението ви, дори и само защото сте българи като мен. Утре ще напиша в друг постинг нещо за България- така както може да го усети един имигрант живеещ много, много далече от родината си. Надявам се да ми повярвате и да не ме наричате "капитулант". Първата вълна от това поколение зад граница вече учи в престижни университети. Не говорим за неопределено бъдеще, а за следващите години. Колкото до поговорките - има ги всякакви, за оправдание на всичко, така че мъдростта в тях е твърде съмнителна.
цитирай
4. анонимен - Алекс
16.02.2011 13:01
Интересни мисли!
Живея в САЩ от осем години. Завърших образуванието си в един от елитните университети трети по успех. Намерих си престижна и страхотно платена работа, която ме удовлетворява. Имам добро жилище в сърцето на един мегаполис с отлична гледка към града. Имам семейство, което се развива успешно по тукашните стандарти. Успявам да си идвам в България веднъж годишно, но за повече дори не мечтая, не ми е нужно.
Обиколих света къде служебно, къде за разходка и опознаване. Щастлив съм тук с нещата, които обичам и ме удовлетворяват.
Но, не живея с миналото и нямам сантимент да се върна, нито професионален интерес.
От личната ми среща с премиера, на която присъствахме стотина човека, на въпроса:кога ще се върнете, за да работите в България?
Нямаше нито един утвърдителен отговор!!!
Хайде, спорен ден и успех!
Задокеански поздрави!
06:01 часа
цитирай
5. zaw12929 - Интересни мисли! Живея в САЩ от ...
16.02.2011 17:16
анонимен написа:
Интересни мисли!
Живея в САЩ от осем години. Завърших образуванието си в един от елитните университети трети по успех. Намерих си престижна и страхотно платена работа, която ме удовлетворява. Имам добро жилище в сърцето на един мегаполис с
лична гледка към града. Имам семейство, което се развива успешно по тукашните стандарти. Успявам да си идвам в България веднъж годишно, но за повече дори не мечтая, не ми е нужно.
Обиколих света къде служебно, къде за разходка и опознаване. Щастлив съм тук с нещата, които обичам и ме удовлетворяват.
Но, не живея с миналото и нямам сантимент да се върна, нито професионален интерес.
От личната ми среща с премиера, на която присъствахме стотина човека, на въпроса:кога ще се върнете, за да работите в България?
Нямаше нито един утвърдителен отговор!!!
Хайде, спорен ден и успех!
Задокеански поздрави!
06:01 часа


ЛЪЖА!Ако е истина, стой си в рухващите сащ- ацтеките за тях прогнозират свърши свят!!!!!!!!!!!!!!11
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dbs
Категория: Лични дневници
Прочетен: 620803
Постинги: 116
Коментари: 310
Гласове: 361
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930